Mobility.Brussels
Verkeersveiligheid Rijopleiding
Communicatiecampagne voor 17- tot 25-jarigen om de nieuwe regelgeving rond de rijopleiding kenbaar te maken.
Organisatie van de eerste editie van de hub.awards, een ceremonie voor de Brusselse bedrijven met lef.
De vijfde editie van de Brussels Best Exporters wordt in een gloednieuw kleedje gestoken. Voortaan worden ze geleid door hub.brussels.
De organisatie van deze prijsuitreiking werd toevertrouwd aan VO. Dankzij deze nieuwe dynamiek komt hub.brussels voor heel wat nieuwe uitdagingen te staan, zoals:
VO Citizen bedacht het creatieve en artistieke concept van de avond en baseerde zich daarvoor op het kloppende hart als thema, een vijfde h (heart) als toevoeging op de vier waarden van hub.brussels.
Het kloppen van het hart staat hier symbool voor het ritme van het bedrijfsleven, de levenskracht en de ondernemerszin, maar vertegenwoordigt ook het kloppende hart van het Brussels gewest, de motor voor de bedrijven, ook over de grenzen heen.
Het evenement werd live uitgezonden op BX1 en VO Citizen gooide al zijn troeven in de strijd om van deze ceremonie een feilloos succes te maken en de voorziene timing tot op de seconde te respecteren. Ook de begeleiding, de repetities en de coaching van de sprekers, onder wie de twee presentatoren Walid en Yasmina El Messaoudi, namen wij voor onze rekening.
De avond zelf stond VO tot slot ook in voor de organisatie van de publieksprijs, met behulp van een live votingsysteem.
Deze eerste editie van de hub.awards was een groot succes. Het was een dynamische ceremonie die zeer in de smaak viel bij alle aanwezigen.
Communicatiecampagne voor 17- tot 25-jarigen om de nieuwe regelgeving rond de rijopleiding kenbaar te maken.
Organisatie van de voorstelling van de nieuwe uniformencollectie van de MIVB.