Maker Faire
Organisatie van de eerste Brusselse editie van het grote #innovatie- en #doe-het-zelffestival.
Promotiecampagne voor de Geschillendienst van Brugel.
De Geschillendienst van Brugel behandelt klachten van Brusselaars over de spelers op de energiemarkt en biedt hen gratis hulp aan. Hoewel deze dienst over de nodige bevoegdheden beschikt, wordt er weinig gebruik van gemaakt en zijn de consumenten te weinig op de hoogte van de aangeboden ondersteuning.
Wegens het gebrek aan zichtbaarheid van zijn Geschillendienst deed Brugel een beroep op VO Citizen om een communicatiestrategie en een massamediacampagne op te zetten die:
VO Citizen heeft een ludieke draai gegeven aan de goed geordende wereld van de Geschillendienst van Brugel. Op basis van een origineel en creatief concept werd een ambitieuze publiciteitscampagne uitgewerkt (OOH, radio, Facebook en Google Display). VO Citizen heeft de conflicten tussen consumenten en energieleveranciers en de distributienetbeheerder vanuit een extern oogpunt met een flinke dosis humor gepromoot.
Met een ludieke en dynamische communicatiestrategie werden uiteindelijk 187.246 mensen bereikt op Facebook.
Organisatie van de eerste Brusselse editie van het grote #innovatie- en #doe-het-zelffestival.
Voorbereiding, organisatie en coördinatie van het 6e internationale colloquium "Misdaadpreventie".