Mobility.Brussels
Barlos
Sterke campagne van Brussel Mobiliteit om jongeren bewust te maken van de risico's van rijden onder invloed.
Nieuw imago en communicatiecampagne over de fiscale hervorming.
Regionalisering van de fiscaliteit en fiscale hervorming.
De opdracht bestond uit de begeleiding van de strategische positionering en de uitwerking van een nieuw imago. Daarnaast werden ook volgende opdrachten aan VO Citizen toevertrouwd: ontwerp en productie van een externe communicatiecampagne over de fiscale hervorming en de uitwerking van een interne communicatiecampagne als teaser rond de nieuwe branding.
De term 'fiscaliteit' heeft een zeer negatieve connotatie bij het grote publiek. Hoe kunnen we daar iets aan doen?
De nieuwe identiteit ging gepaard met een nieuwe huisstijl en tal van interne en externe dragers om de campagnes te ondersteunen (radiospots, persdossiers, banners, filmpjes, affiches op stadsmeubilair (print en digitaal), goodies, intranet, stands enz.).
Sterke campagne van Brussel Mobiliteit om jongeren bewust te maken van de risico's van rijden onder invloed.